Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
jest obecność pasa wówczas, gdy chcemy włożyć przedmiot na prawe lub tylne siedzenie. Napotykamy wówczas na rozpięty pas i przyciągamy nim drzwi, które usiłują wepchnąć nas do środka. Podobnie dzieje się przy pochylaniu do przodu oparcia siedzenia przedniego, Ale ta wada dotyczy tylko wozów dwudrzwiowych. No i ostatnia wada - pas ramieniowy nie zapewnia bezpieczeństwa przy wywróceniu się samochodu. (s)


HAMULEC TARCZOWY W "KONSPIARCJI"
Do tej pory hamulce tarczowe nie były w motocyklach czymś powszechnym - spotykało się je, Lecz raczej w modelach drogich, o dużej pojemności skokowej. Nakład finansowy na hamulec tarczowy jest większy niż na rozwiązanie klasyczne, z bębnem i parli
jest obecność pasa wówczas, gdy chcemy włożyć przedmiot na prawe lub tylne siedzenie. Napotykamy wówczas na rozpięty pas i przyciągamy nim drzwi, które usiłują wepchnąć nas do środka. Podobnie dzieje się przy pochylaniu do przodu oparcia siedzenia przedniego, Ale ta wada dotyczy tylko wozów dwudrzwiowych. No i ostatnia wada - pas ramieniowy nie zapewnia bezpieczeństwa przy wywróceniu się samochodu. &lt;au&gt;(s)&lt;/au&gt; &lt;/div&gt;<br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;HAMULEC TARCZOWY W "KONSPIARCJI"&lt;/tit&gt;<br>&lt;intro&gt;Do tej pory hamulce tarczowe nie były w motocyklach czymś powszechnym - spotykało się je, Lecz raczej w modelach drogich, o dużej pojemności skokowej. Nakład finansowy na hamulec tarczowy jest większy niż na rozwiązanie klasyczne, z bębnem i parli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego