Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wpływa na jakość zapamiętywania elementów przekazu reklamowego, co z kolei stymuluje późniejsze procesy decyzyjne. Natomiast przebieg percepcji wynika z uwarunkowań sytuacyjnych oraz wewnętrznych dyspozycji psychicznych odbiorcy. W opisie percepcji przekazów reklamowych za najistotniejsze czynniki określające jej przebieg uznać można procesy uwagi oraz procesy związane ze stopniem zaangażowania podmiotu.
W celu realizacji celów kampanii reklamowej mamy do dyspozycji następujące środki:
1, określoną ilość informacji istotną dla odbiorcy ze względu na swe cechy motywacyjne;
2, określoną ilość informacji istotną ze względu na jej przydatność w konstrukcji wiadomości, którą odbiorca może uznać za interesującą;
3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji
wpływa na jakość zapamiętywania elementów przekazu reklamowego, co z kolei stymuluje późniejsze procesy decyzyjne. Natomiast przebieg percepcji wynika z uwarunkowań sytuacyjnych oraz wewnętrznych dyspozycji psychicznych odbiorcy. W opisie percepcji przekazów reklamowych za najistotniejsze czynniki określające jej przebieg uznać można procesy uwagi oraz procesy związane ze stopniem zaangażowania podmiotu. <br>W celu realizacji celów kampanii reklamowej mamy do dyspozycji następujące środki: <br>1, określoną ilość informacji istotną dla odbiorcy ze względu na swe cechy motywacyjne; <br>2, określoną ilość informacji istotną ze względu na jej przydatność w konstrukcji wiadomości, którą odbiorca może uznać za interesującą; <br>3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego