Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
reklamą źle, ale bez reklamy jeszcze gorzej.
Reklamy telewizyjne są tak stare jak telewizja - ich tradycja sięga zatem kilkudziesięciu lat, a nawet dalej, jako że ich twórcy nierzadko odwołują się do znacznie dłuższej tradycji kina. Zdarza się, że film reklamowy osiąga taką jakość, że zaczyna żyć własnym życiem, niejako artystycznym - realizuje się osobne programy telewizyjne prezentujące najciekawsze i najzabawniejsze pomysły i realizacje, organizuje się "noce reklamożerców". Podobnie rzecz ma się z festiwalem Crackfilm, choć tu mamy zarazem do czynienia ze swoistym świętem branży, połączonym z targami firm realizatorskich.

Rozmowa
z LESŁAWEM WILKIEM
prezesem Agencji Reklamowej "Crackfilm", dyrektorem Ogólnopolskiego i Międzynarodowego Festiwalu Reklamy
reklamą źle, ale bez reklamy jeszcze gorzej.<br>Reklamy telewizyjne są tak stare jak telewizja - ich tradycja sięga zatem kilkudziesięciu lat, a nawet dalej, jako że ich twórcy nierzadko odwołują się do znacznie dłuższej tradycji kina. Zdarza się, że film reklamowy osiąga taką jakość, że zaczyna żyć własnym życiem, niejako artystycznym - realizuje się osobne programy telewizyjne prezentujące najciekawsze i najzabawniejsze pomysły i realizacje, organizuje się "&lt;q&gt;noce reklamożerców&lt;/&gt;". Podobnie rzecz ma się z festiwalem &lt;name type="org"&gt;Crackfilm&lt;/&gt;, choć tu mamy zarazem do czynienia ze swoistym świętem branży, połączonym z targami firm realizatorskich. <br><br>&lt;div1 type="convers" sub="culture" sex="f"&gt;&lt;tit&gt;Rozmowa <br>z LESŁAWEM WILKIEM&lt;/&gt;<br>prezesem &lt;name type="org"&gt;Agencji Reklamowej "Crackfilm"&lt;/&gt;, dyrektorem Ogólnopolskiego i Międzynarodowego Festiwalu Reklamy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego