Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
NSU Quick.
W zamkniętej, rowerowej ramie tej nowoczesnej "setki" montowano, chłodzony powietrzem, jednocylindrowy silnik dwusuwowy, o pojemności 97 cm3 i mocy 3 KM. Niewielki silnik o prostej konstrukcji miał zdejmowaną głowicę z lekkiego stopu i tłok z deflektorem. Napęd przenoszony był na tylne koło poprzez dwustopniową skrzynię biegów, sterowaną dźwignią ręczną zamontowaną na kierownicy, i klasyczny rowerowy łańcuch. Rozruch silnika odbywał się "na biegu" za pomocą pedałów. W kole zamachowym zamontowano prądnicę - iskrownik Boscha. W czasie krótkich postojów nie trzeba było wyłączać świateł; źródłem prądu był wtedy mały akumulator. Zawieszenie przedniego koła na tłoczonym widelcu trapezowym ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze
NSU Quick.&lt;/intro&gt;<br>W zamkniętej, rowerowej ramie tej nowoczesnej "setki" montowano, chłodzony powietrzem, jednocylindrowy silnik dwusuwowy, o pojemności 97 cm3 i mocy 3 KM. Niewielki silnik o prostej konstrukcji miał zdejmowaną głowicę z lekkiego stopu i tłok z deflektorem. Napęd przenoszony był na tylne koło poprzez dwustopniową skrzynię biegów, sterowaną dźwignią ręczną zamontowaną na kierownicy, i klasyczny rowerowy łańcuch. Rozruch silnika odbywał się "na biegu" za pomocą pedałów. W kole zamachowym zamontowano prądnicę - iskrownik Boscha. W czasie krótkich postojów nie trzeba było wyłączać świateł; źródłem prądu był wtedy mały akumulator. Zawieszenie przedniego koła na tłoczonym widelcu trapezowym ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego