Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek niewłaściwie użyty może być szkodliwy dla zdrowia, minimum 20% treści ogłoszeń reklamujących leki powinno mieć charakter ostrzeżeń, przeciwskazań i referencji, nie powinno się przestawiać w środkach masowego przekazu informacji o symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie dopuszcza się reklamy przypominającej, nie mającej charakteru informacyjnego, w przypadku reklamy w czasopismach fachowych powinna być podana cena leku i informacja, w jakim zakresie ten koszt może być
leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek niewłaściwie użyty może być szkodliwy dla zdrowia, minimum 20% treści ogłoszeń reklamujących leki powinno mieć charakter ostrzeżeń, przeciwskazań i referencji, nie powinno się przestawiać w środkach masowego przekazu informacji o symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie dopuszcza się reklamy przypominającej, nie mającej charakteru informacyjnego, w przypadku reklamy w czasopismach fachowych powinna być podana cena leku i informacja, w jakim zakresie ten koszt może być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego