Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy. Aż 71 procent badanych nigdy nie kupowało produktów sprzedawanych bezpośrednio przez dystrybutorów lub też nie chciało się do tego przyznać. Tylko co setny stwierdził, że w ten sposób dokonuje zakupów regularnie.
Jeden procent dorosłych Polaków to 270 tysięcy. Znaczyłoby to, że każdy z osiemdziesięciu tysięcy dystrybutorów Amwaya ma zaledwie 3 - 4 tysięcy klientów. Znajduje to potwierdzenie w danych z innych krajów, a także w rodzimych ustaleniach Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej SGH: ponad 80 procent dystrybutorów określiło liczbę swoich klientów jako "nie
osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy. Aż 71 procent badanych nigdy nie kupowało produktów sprzedawanych bezpośrednio przez dystrybutorów lub też nie chciało się do tego przyznać. Tylko co setny stwierdził, że w ten sposób dokonuje zakupów regularnie.<br>Jeden procent dorosłych Polaków to 270 tysięcy. Znaczyłoby to, że każdy z osiemdziesięciu tysięcy dystrybutorów Amwaya ma zaledwie 3 - 4 tysięcy klientów. Znajduje to potwierdzenie w danych z innych krajów, a także w rodzimych ustaleniach Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej SGH: ponad 80 procent dystrybutorów określiło liczbę swoich klientów jako "nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego