Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
publicznych. Wystąpiła też z propozycją objęcia zakazem reklamy papierosów.

Kończąc przedstawianie uwarunkowań prawnych dotyczących reklamy w krajach Unii Europejskiej warto zwrócić uwagę na najnowsze rozstrzygnięcia w tej dziedzinie. Otóż pod koniec 1997 r. przyjęto dyrektywę Komisji Europejskiej, umożliwiającą prowadzenie reklamy porównawczej. Jednak będzie ona możliwa tylko pod pewnymi warunkami. Taka reklama nie może być myląca, jej stosowanie będzie dopuszczone w odniesieniu do produktów porównywalnych. Poza tym wszelkie badania dotyczące jakości produktów, na które firmy będą się powoływać w reklamie, muszą być przeprowadzone przez niezależne od nadawców reklamy instytuty badawcze. Nadawcy reklamy porównawczej będą musieli wyraźnie określić, czym różnią się ich produkty
publicznych. Wystąpiła też z propozycją objęcia zakazem reklamy papierosów.<br><br>Kończąc przedstawianie uwarunkowań prawnych dotyczących reklamy w krajach Unii Europejskiej warto zwrócić uwagę na najnowsze rozstrzygnięcia w tej dziedzinie. Otóż pod koniec 1997 r. przyjęto dyrektywę Komisji Europejskiej, umożliwiającą prowadzenie reklamy porównawczej. Jednak będzie ona możliwa tylko pod pewnymi warunkami. Taka reklama nie może być myląca, jej stosowanie będzie dopuszczone w odniesieniu do produktów porównywalnych. Poza tym wszelkie badania dotyczące jakości produktów, na które firmy będą się powoływać w reklamie, muszą być przeprowadzone przez niezależne od nadawców reklamy instytuty badawcze. Nadawcy reklamy porównawczej będą musieli wyraźnie określić, czym różnią się ich produkty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego