Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
otwierającym dostęp do internetowej witryny Klubu Brio (z grami i quizami), trzeba jednorazowo wydać na zabawki aż 200 zł.

Internetowych klubów dla dzieci i młodzieży jest coraz więcej. Powody są oczywiste. Dla młodych, zwłaszcza w miastach, Internet to coś równie naturalnego i zwyczajnego jak telewizja. Surfują po nim godzinami. Na reklamę i kierowane do nich oferty reagują w sposób bardzo emocjonalny, więc łatwo zdobyć ich lojalność. Co więcej, w Internecie najmniej to kosztuje. Nic dziwnego, że klubiki rosną.

Na internetowej stronie koncernu Danone powstał Klub Danonka. Dzieci lub ich rodzice mogą stąd ściągać gry, kolorowanki, internetowe pocztówki i puzzle. Producent liczy
otwierającym dostęp do internetowej witryny Klubu Brio (z grami i quizami), trzeba jednorazowo wydać na zabawki aż 200 zł.<br><br>Internetowych klubów dla dzieci i młodzieży jest coraz więcej. Powody są oczywiste. Dla młodych, zwłaszcza w miastach, Internet to coś równie naturalnego i zwyczajnego jak telewizja. Surfują po nim godzinami. Na reklamę i kierowane do nich oferty reagują w sposób bardzo emocjonalny, więc łatwo zdobyć ich lojalność. Co więcej, w Internecie najmniej to kosztuje. Nic dziwnego, że klubiki rosną.<br><br>Na internetowej stronie koncernu Danone powstał Klub Danonka. Dzieci lub ich rodzice mogą stąd ściągać gry, kolorowanki, internetowe pocztówki i puzzle. Producent liczy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego