Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość ma ten, kto jest absolutnie najlepszy, bo tylko on nada produktowi właściwy blask, tymczasem polskie dziewczyny, mimo że atrakcyjne, odnoszą sukcesy jednorazowe i raczej umiarkowane. Dlatego w krajowej reklamie sprawdzili się tylko Małysz i chodziarz Korzeniowski, chociaż według Kamińskiego potencjał pana Adama został zmarnowany. - To świetny gość, ale w spotach wypada bez sensu, bo autorzy realizują kiepskie i niedopasowane do niego pomysły.

Na razie żadna z ładnych sportsmenek wielkiej kariery medialnej nie zrobiła (górny pułap to prowadzenie programów sportowych
branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość ma ten, kto jest absolutnie najlepszy, bo tylko on nada produktowi właściwy blask, tymczasem polskie dziewczyny, mimo że atrakcyjne, odnoszą sukcesy jednorazowe i raczej umiarkowane. Dlatego w krajowej reklamie sprawdzili się tylko Małysz i chodziarz Korzeniowski, chociaż według Kamińskiego potencjał pana Adama został zmarnowany. - To świetny gość, ale w spotach wypada bez sensu, bo autorzy realizują kiepskie i niedopasowane do niego pomysły.<br><br>Na razie żadna z ładnych sportsmenek wielkiej kariery medialnej nie zrobiła (górny pułap to prowadzenie programów sportowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego