Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
opinii. Wpływ autorytetu jest szczególnie silny, gdy idzie o odbiorcę konformistycznego. Autorytet pełni istotną funkcję w procesach wartościowania treści komunikatu oraz przyszłych działań. Skuteczność efektu zależna jest od tego, czy cechy osoby pełniącej funkcję autorytetu uznawane są za autentyczne. Kryterium to dotyczy zarówno samej osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość tworzenia fikcyjnych wzorców lub autorytetów. Na przykład, kiedy aktor kreujący popularną i wiarygodną postać w serialu angażowany jest do filmu reklamowego w zbliżonej roli. Realnie osoba będąca autorytetem nie istnieje, natomiast psychologicznie - tak.
Wywołanie poczucia winy odnosi się do naruszenia standardów norm moralnych lub indywidualnych zasad, które określają
opinii. Wpływ autorytetu jest szczególnie silny, gdy idzie o odbiorcę konformistycznego. Autorytet pełni istotną funkcję w procesach wartościowania treści komunikatu oraz przyszłych działań. Skuteczność efektu zależna jest od tego, czy cechy osoby pełniącej funkcję autorytetu uznawane są za autentyczne. Kryterium to dotyczy zarówno samej osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość tworzenia fikcyjnych wzorców lub autorytetów. Na przykład, kiedy aktor kreujący popularną i wiarygodną postać w serialu angażowany jest do filmu reklamowego w zbliżonej roli. Realnie osoba będąca autorytetem nie istnieje, natomiast psychologicznie - tak. <br>Wywołanie poczucia winy odnosi się do naruszenia standardów norm moralnych lub indywidualnych zasad, które określają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego