Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości ukazywania się treści reklamowych. Jak wynika z cytowanego badania w czasie meczu piłkarskiego w RFN każda plansza reklamowa umieszczona na stadionie pojawia się na ekranie telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w jakim miejscu na stadionie jest ona umieszczona. W czasie imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać
więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości ukazywania się treści reklamowych. Jak wynika z cytowanego badania w czasie meczu piłkarskiego w RFN każda <page nr=27> plansza reklamowa umieszczona na stadionie pojawia się na ekranie telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w jakim miejscu na stadionie jest ona umieszczona. W czasie imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego