Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przekaz nie powinien zawierać żadnych innych informacji, ponieważ nie ma na nie miejsca. Związek ten może nie być prawdziwy w odniesieniu do poszczególnych komunikatów, powinien jednak charakteryzować strukturę całej kampanii. Reklama jest przecież komunikacją instrumentalną zorientowaną na określony cel.
OBRAZ PRODUKTU - POZIOM STRUKTURY
Wizerunek produktu zapisywany w komunikatach tworzących kampanię reklamową jest jego pewną reprezentacją o wyrazistych cechach. Cechy te mają swoje określone znaczenie, formę zapisu, ładunek emocjonalny oraz mogą pełnić funkcję motywacyjną. Pod względem motywowania odbiorcy do działań w stosunku do produktu cechy te różnią się istotnocią. Obraz produktu może także mieć różny stopień złożoności. Wizerunki produktów impulsywnych charakteryzuje z
przekaz nie powinien zawierać żadnych innych informacji, ponieważ nie ma na nie miejsca. Związek ten może nie być prawdziwy w odniesieniu do poszczególnych komunikatów, powinien jednak charakteryzować strukturę całej kampanii. Reklama jest przecież komunikacją instrumentalną zorientowaną na określony cel. <br>&lt;tit&gt;OBRAZ PRODUKTU - POZIOM STRUKTURY&lt;/&gt;<br>Wizerunek produktu zapisywany w komunikatach tworzących kampanię reklamową jest jego pewną reprezentacją o wyrazistych cechach. Cechy te mają swoje określone znaczenie, formę zapisu, ładunek emocjonalny oraz mogą pełnić funkcję motywacyjną. Pod względem motywowania odbiorcy do działań w stosunku do produktu cechy te różnią się istotnocią. Obraz produktu może także mieć różny stopień złożoności. Wizerunki produktów impulsywnych charakteryzuje z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego