Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
PAIiIZ, która w styczniu ogłosiła plany wielkiej kampanii reklamowej Polski. Początkowy hurra- optymizm szybko opadł, gdy wiceprezes Marcin Kaszuba opowiedział o szczegółach. Okazało się, że kampania jest powieleniem pomysłów warszawskich hotelarzy. Spoty w CNN, ogłoszenia w "Financial Times" i billboardy w stolicach Europy - z tą tylko różnicą, że miały one reklamować nie hotele, ale Polskę w ogóle.
O tym, że zdecydowana większość działań instytucji mających w statucie wpisaną promocję Polski jest pozorowana, doskonale wiedzą obecne u nas firmy zagraniczne. I biorą sprawy w swoje ręce. Im naprawdę zależy na promocji Polski, bo przekłada się to na konkretne pieniądze. Zagraniczne inwestycje rozruszają
PAIiIZ, która w styczniu ogłosiła plany wielkiej kampanii reklamowej Polski. Początkowy hurra- optymizm szybko opadł, gdy wiceprezes Marcin Kaszuba opowiedział o szczegółach. Okazało się, że kampania jest powieleniem pomysłów warszawskich hotelarzy. Spoty w CNN, ogłoszenia w "Financial Times" i billboardy w stolicach Europy - z tą tylko różnicą, że miały one reklamować nie hotele, ale Polskę w ogóle.<br>O tym, że zdecydowana większość działań instytucji mających w statucie wpisaną promocję Polski jest pozorowana, doskonale wiedzą obecne u nas firmy zagraniczne. I biorą sprawy w swoje ręce. Im naprawdę zależy na promocji Polski, bo przekłada się to na konkretne pieniądze. Zagraniczne inwestycje rozruszają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego