Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
ograniczyć do jednego pojęcia, do jednego słowa, czym dla pani jest reklama?
Ojej, no, może powiem, tak jak ja, a miało swoje hasło, prawo wyboru...
Prawem wyboru.
Reklama daje mi prawo do wyboru, bo jak mi ktoś zabroni...
i daje informacje o produktach, prawda?
Tak, jeżeli mi ktoś zabroni czegoś reklamować, to konsument nie ma prawa wyboru, bo nie wie, że coś istnieje, a konsument jest na tyle mądry, że jeżeli ma prawo wiedzieć, co ma do wyboru, to on sam zrobi najlepszy wybór.
Bardzo dziękujemy za rozmowę, przypomnę, że rozmawialiśmy z panią wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, panią Teresą no, jesteśmy
ograniczyć do jednego pojęcia, do jednego słowa, czym dla pani jest reklama?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Ojej, no, może powiem, tak jak ja, a miało swoje hasło, prawo wyboru&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;Prawem wyboru.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Reklama daje mi prawo do wyboru, bo jak mi ktoś zabroni&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;i daje informacje o produktach, prawda?&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt;Tak, jeżeli mi ktoś zabroni czegoś reklamować, to konsument nie ma prawa wyboru, bo nie wie, że coś istnieje, a konsument jest na tyle mądry, że jeżeli ma prawo wiedzieć, co ma do wyboru, to on sam zrobi najlepszy wybór.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Bardzo dziękujemy za rozmowę, przypomnę, że rozmawialiśmy z panią wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, panią Teresą &lt;gap&gt; no, jesteśmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego