Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
większe wydatki w tych dwóch krajach. Wydatki na reklamę w USA są bowiem wyższe niż we wszystkich krajach UE łącznie, natomiast w Japonii wydaje się na ten cel ponad 50% całości wydatków 12 krajów UE.
Analizując strukturę wydatków reklamowych w Unii Europejskiej według produktów można zauważyć, że najbardziej intensywnie są reklamowane takie produkty, jak napoje alkoholowe, produkty do pielęgnacji dzieci, artykuły żywnościowe, farmaceutyki dostępne bez recept (tzw. OTC over the counter), kosmetyki, produkty sanitarne, pasty do zębów, pojazdy samochodowe, opony, wyroby tytoniowe, usługi finansowe (banki i instytucje ubezpieczeniowe) i różnego rodzaju fundacje.
O tym, jakie produkty są najczęściej promowane w różnych
większe wydatki w tych dwóch krajach. Wydatki na reklamę w USA są bowiem wyższe niż we wszystkich krajach UE łącznie, natomiast w Japonii wydaje się na ten cel ponad 50% całości wydatków 12 krajów UE.<br>Analizując strukturę wydatków reklamowych w Unii Europejskiej według produktów można zauważyć, że najbardziej intensywnie są reklamowane takie produkty, jak napoje alkoholowe, produkty do pielęgnacji dzieci, artykuły żywnościowe, farmaceutyki dostępne bez recept (tzw. OTC over the counter), kosmetyki, produkty sanitarne, pasty do zębów, pojazdy samochodowe, opony, wyroby tytoniowe, usługi finansowe (banki i instytucje ubezpieczeniowe) i różnego rodzaju fundacje.<br>O tym, jakie produkty są najczęściej promowane w różnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego