Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
W dodatku ich działania powielają regiony, które promują się osobno. Publiczne pieniądze płyną też do Krajowej Izby Gospodarczej i departamentów promocji przy większości ministerstw.
Mnóstwo organizacji, wszystkie robią to samo, tyle że na własną rękę. Za ogromne pieniądze z budżetu państwa. - Z naszych obliczeń wynika, że tylko w zeszłym roku reklamowanie Polski kosztowało podatników około miliarda złotych - mówi Bogdan Wawrzyńczyk z niezależnego Instytutu Promocji i Rozwoju "Pro Polonia", jednego z nielicznych stowarzyszeń, którym na skutecznej promocji naprawdę zależy, bo z niej żyją. Wawrzyńczyk zarabia, doradzając samorządowcom, ale ma też na koncie większe sukcesy - jego zasługą jest m.in. skuteczna reklama polskiej
W dodatku ich działania powielają regiony, które promują się osobno. Publiczne pieniądze płyną też do Krajowej Izby Gospodarczej i departamentów promocji przy większości ministerstw. <br>Mnóstwo organizacji, wszystkie robią to samo, tyle że na własną rękę. Za ogromne pieniądze z budżetu państwa. - Z naszych obliczeń wynika, że tylko w zeszłym roku reklamowanie Polski kosztowało podatników około miliarda złotych - mówi Bogdan Wawrzyńczyk z niezależnego Instytutu Promocji i Rozwoju "Pro Polonia", jednego z nielicznych stowarzyszeń, którym na skutecznej promocji naprawdę zależy, bo z niej żyją. Wawrzyńczyk zarabia, doradzając samorządowcom, ale ma też na koncie większe sukcesy - jego zasługą jest m.in. skuteczna reklama polskiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego