Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na zapomnienie.

Rozmawiała Dorota Romanowska Paryż



Rozpylacz pieniędzy

Każdego roku na francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse na sukces mają tylko te marki, za którymi stoją gigantyczne budżety reklamowe. Dlatego wydatki w wysokości 30-40 mln USD nikogo dziś w perfumeryjnej branży nie dziwią. - Kto nie wytrzyma tego tempa, znajdzie się w dolinie śmierci - prognozuje Peter Harf, jeden z najwybitniejszych specjalistów z branży kosmetycznej na świecie. Na same poszukiwania nowych zapachów na świecie wydaje się 400 mln USD rocznie
przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na zapomnienie.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;Rozmawiała Dorota Romanowska Paryż&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Rozpylacz pieniędzy&lt;/&gt;<br><br>Każdego roku na francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse na sukces mają tylko te marki, za którymi stoją gigantyczne budżety reklamowe. Dlatego wydatki w wysokości 30-40 mln USD nikogo dziś w perfumeryjnej branży nie dziwią. - Kto nie wytrzyma tego tempa, znajdzie się w dolinie śmierci - prognozuje Peter Harf, jeden z najwybitniejszych specjalistów z branży kosmetycznej na świecie. Na same poszukiwania nowych zapachów na świecie wydaje się 400 mln USD rocznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego