Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przekazów tworzące silną presję informacyjną;
12,
wyjątkową efektywność odbioru komunikatów przez odbiorcę w sposób automatyczny, który w niewielkim stopniu angażuje świadomość.
Proces percepcji i interpretacji przekazów reklamowych dzieli się na cztery etapy, analogicznie do stadiów odbioru informacji z otoczenia: odbioru, dekodowania, interpretacji i reakcji na docierającą informację. Proces odbioru przekazu reklamowego opisywany jest w literaturze ekonomicznej w sposób globalny i nie uwzględnia procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych modyfikujących odbiór i interpretację informacji kodowanych w przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia koncentracji uwagi odbiorcy w zależności od stopnia znajomości treści wiadomości, zmiany oceny ważności komunikatu oraz
przekazów tworzące silną presję informacyjną; <br>12, <br>wyjątkową efektywność odbioru komunikatów przez odbiorcę w sposób automatyczny, który w niewielkim stopniu angażuje świadomość. <br>Proces percepcji i interpretacji przekazów reklamowych dzieli się na cztery etapy, analogicznie do stadiów odbioru informacji z otoczenia: odbioru, dekodowania, interpretacji i reakcji na docierającą informację. Proces odbioru przekazu reklamowego opisywany jest w literaturze ekonomicznej w sposób globalny i nie uwzględnia procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych modyfikujących odbiór i interpretację informacji kodowanych w przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia koncentracji uwagi odbiorcy w zależności od stopnia znajomości treści wiadomości, zmiany oceny ważności komunikatu oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego