Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i uprzednich

ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W odróżnieniu od wpływu ważności na procesy uwagi, jej oddziaływanie na poziom zaangażowania ma charakter bardziej stabilny i utrzymuje jakość przetwarzania informacji w określonym stanie w sposób bardziej ciągły.
W odniesieniu do psychologii reklamy oraz zachowań konsumenckich, pojęcie zaangażowania związane jest z ważnością określonych produktów lub elementów przekazu reklamowego, zarówno w ich treściowym, jak i formalnym wymiarze. Wysoki poziom zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na
i uprzednich <br>&lt;page nr=58&gt;<br>ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W odróżnieniu od wpływu ważności na procesy uwagi, jej oddziaływanie na poziom zaangażowania ma charakter bardziej stabilny i utrzymuje jakość przetwarzania informacji w określonym stanie w sposób bardziej ciągły. <br>W odniesieniu do psychologii reklamy oraz zachowań konsumenckich, pojęcie zaangażowania związane jest z ważnością określonych produktów lub elementów przekazu reklamowego, zarówno w ich treściowym, jak i formalnym wymiarze. Wysoki poziom zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego