Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
marki.
Stadium przypominające jest związane z redukcją procesu zapominania utrwalonych w poprzednich etapach treści, a także utrzymaniem kontynuacji przebiegu procesu komunikacji, aż do rozpoczęcia kolejnej kampanii reklamowej związanej z tym samym głównym desygnatem. Warto pamiętać, że osłabianie procesu zapominania informacji istotnych dla wizerunku produktu lub marki jest równie istotną funkcją reklamy, jak jej cele podstawowe. Wynika to z presji informacji, której codziennie poddawany jest odbiorca oraz specyfiki ludzkiej pamięci.
W konsekwencji proces reklamy można definiować następująco: Reklama jest formą komunikacji masowej o interwałowej dynamice przebiegu wykorzystującą wyłącznie pośrednie i trwałe nośniki informacji oraz wielokodowy sposób zapisu informacji, której celem jest wytworzenie
marki. <br>Stadium przypominające jest związane z redukcją procesu zapominania utrwalonych w poprzednich etapach treści, a także utrzymaniem kontynuacji przebiegu procesu komunikacji, aż do rozpoczęcia kolejnej kampanii reklamowej związanej z tym samym głównym desygnatem. Warto pamiętać, że osłabianie procesu zapominania informacji istotnych dla wizerunku produktu lub marki jest równie istotną funkcją reklamy, jak jej cele podstawowe. Wynika to z presji informacji, której codziennie poddawany jest odbiorca oraz specyfiki ludzkiej pamięci. <br>W konsekwencji proces reklamy można definiować następująco: Reklama jest formą komunikacji masowej o interwałowej dynamice przebiegu wykorzystującą wyłącznie pośrednie i trwałe nośniki informacji oraz wielokodowy sposób zapisu informacji, której celem jest wytworzenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego