Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
art. 90 jest rozwinięcie postanowień artykułów 85 i 86 na przedsiębiorstwa o charakterze publicznym i quasi-publicznym, natomiast artykuły 92 i 93 określają zasady pomocy rządów krajów członkowskich dla przedsiębiorstw.
Ogólne ramy prawne polityki konkurencji, zawarte w Traktacie Rzymskim EWG, zostały później określone bardziej szczegółowo w różnych dyrektywach, rozporządzeniach, decyzjach, rekomendacjach i opiniach Komisji Europejskiej oraz Rady, jak też w orzeczeniach Trybunału Sprawiedliwości.
Istotne znaczenie dla tych spraw miało opracowane przez Komisję rozporządzenie w sprawie łączenia i przejmowania przedsiębiorstw poprzez wykupywanie akcji i udziałów, tzw. Merger Control Regulation, które weszło w życie 21 września 1990r..
Zgodnie z tym rozporządzeniem, Komisja wówczas
art. 90 jest rozwinięcie postanowień artykułów 85 i 86 na przedsiębiorstwa o charakterze publicznym i quasi-publicznym, natomiast artykuły 92 i 93 określają zasady pomocy rządów krajów członkowskich dla przedsiębiorstw.<br>Ogólne ramy prawne polityki konkurencji, zawarte w Traktacie Rzymskim EWG, zostały później określone bardziej szczegółowo w różnych dyrektywach, rozporządzeniach, decyzjach, rekomendacjach i opiniach Komisji Europejskiej oraz Rady, jak też w orzeczeniach Trybunału Sprawiedliwości.<br>Istotne znaczenie dla tych spraw miało opracowane przez Komisję rozporządzenie w sprawie łączenia i przejmowania przedsiębiorstw poprzez wykupywanie akcji i udziałów, tzw. Merger Control Regulation, które weszło w życie 21 września 1990r..<br>Zgodnie z tym rozporządzeniem, Komisja wówczas
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego