Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
wrażenie, że jest stworzony do ostrej jazdy. Zachwycił nawet kapryśnego Henry'ego Forda, szefa koncernu. Jedyne, czego zażądał, to przedłużenia nadwozia o półtora cala, źeby pasażer na tylnym siedzeniu mógł spokojnie wyprostować nogi.

Bomba w górę
Produkcja ruszyła pod koniec 1964 roku, zaledwie 571 dni po zaakceptowaniu kształtu karoserii. Był to rekordowo krótki czas, ale nie był to ostatni rekord, który miał zostać pobity przez mustanga. I tak na przykład rekordowo niska cena (2368 dolarów) była rezultatem tricku konstruktorów Forda, którzy mustanga zbudowali na płycie podłogowej starszego modelu -falcona, adaptując jednocześnie wiele elementów z innych konstrukcji. Ale liczyło się to, że wóz
wrażenie, że jest stworzony do ostrej jazdy. Zachwycił nawet kapryśnego Henry'ego Forda, szefa koncernu. Jedyne, czego zażądał, to przedłużenia nadwozia o półtora cala, źeby pasażer na tylnym siedzeniu mógł spokojnie wyprostować nogi.<br><br>Bomba w górę<br>Produkcja ruszyła pod koniec 1964 roku, zaledwie 571 dni po zaakceptowaniu kształtu karoserii. Był to rekordowo krótki czas, ale nie był to ostatni rekord, który miał zostać pobity przez mustanga. I tak na przykład rekordowo niska cena (2368 dolarów) była rezultatem tricku konstruktorów Forda, którzy mustanga zbudowali na płycie podłogowej starszego modelu -falcona, adaptując jednocześnie wiele elementów z innych konstrukcji. Ale liczyło się to, że wóz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego