Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
dostawcy są ściśle sprzężone z celami podmiotów z otoczenia. Natomiast różnice dotyczą zakresu i rodzajów działań prowadzonych w ramach zapewniania jakości. Na przykład, w zewnętrznym zapewnianiu jakości istotny jest zestaw działań związanych ze zdobywaniem (dla celów promocyjnych i kontraktowych) certyfikatów podmiotów trzecich na produkty, procesy i systemy.
4) Charakteryzując syntetycznie relację pomiędzy zapewnieniem jakości a zarządzaniem jakością należy stwierdzić odmienność tych pojęć. Pierwsze z nich obejmuje fazę przygotowawczą całości działań i ma na celu osiągnięcie określonego stanu gotowości, reprezentowanego przez postulowany poziom prawdopodobieństwa, że dostawca spełni wymagania jakościowe. Drugie - wyraża całość funkcji zarządczych obejmujących swoim zasięgiem zarówno fazę przygotowawczą (preparacyjną), jak
dostawcy są ściśle sprzężone z celami podmiotów z otoczenia. Natomiast różnice dotyczą zakresu i rodzajów działań prowadzonych w ramach zapewniania jakości. Na przykład, w zewnętrznym zapewnianiu jakości istotny jest zestaw działań związanych ze zdobywaniem (dla celów promocyjnych i kontraktowych) certyfikatów podmiotów trzecich na produkty, procesy i systemy.<br>4) Charakteryzując syntetycznie relację pomiędzy zapewnieniem jakości a zarządzaniem jakością należy stwierdzić odmienność tych pojęć. Pierwsze z nich obejmuje fazę przygotowawczą całości działań i ma na celu osiągnięcie określonego stanu gotowości, reprezentowanego przez postulowany poziom prawdopodobieństwa, że dostawca spełni wymagania jakościowe. Drugie - wyraża całość funkcji zarządczych obejmujących swoim zasięgiem zarówno fazę przygotowawczą (preparacyjną), jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego