Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 1.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
autobusy i ciężarówki. Nie uratuje to jednak konstrukcji. Tak twierdzą inżynierowie z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Powstaje już projekt techniczny nowej budowli.
MARCIN HADAJ


W tej chwili - jak ustaliliśmy - nie ma ryzyka całkowitego zawalenia się wiaduktu przy Żelaznej. Mimo że wybudowany pod koniec lat 60. i dotąd porządnie nie remontowany, jeszcze kilka miesięcy powinien wytrzymać. Nie oznacza to jednak, że na pewno nie czeka nas tu niespodzianka podobna do tej z Alej Jerozolimskich. Przypomnijmy, że tam z podobnej konstrukcji spadł niedawno na tory kolejowe kilkusetkilogramowy blok betonu. Cud, że nikomu nic się nie stało. Zarząd Dróg Miejskich zdecydował, że od
autobusy i ciężarówki. Nie uratuje to jednak konstrukcji. Tak twierdzą inżynierowie z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Powstaje już projekt techniczny nowej budowli.&lt;/&gt;<br>&lt;au&gt;MARCIN HADAJ&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br>W tej chwili - jak ustaliliśmy - nie ma ryzyka całkowitego zawalenia się wiaduktu przy Żelaznej. Mimo że wybudowany pod koniec lat 60. i dotąd porządnie nie remontowany, jeszcze kilka miesięcy powinien wytrzymać. Nie oznacza to jednak, że na pewno nie czeka nas tu niespodzianka podobna do tej z Alej Jerozolimskich. Przypomnijmy, że tam z podobnej konstrukcji spadł niedawno na tory kolejowe kilkusetkilogramowy blok betonu. Cud, że nikomu nic się nie stało. Zarząd Dróg Miejskich zdecydował, że od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego