Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
centralnych fragmentów fotografii oraz czytelne dla odbiorcy kształtowanie indywidualnej konwencji wizualnej. Eliminuje z pola widzenia wszelkie nieistotne dla przekazu punkty obrazu, pozostawiając jedynie to, co warto zobaczyć. Zwiększa więc siłę dotarcia wiadomości oraz ułatwia manipulację polem i poziomem koncentracji uwagi widza. Fotografie realizowane w technice low key doskonale poddają się reprodukcji. Stwarzają też szansę zarówno na zachowanie spójności przekazu, jak i zachowanie jego indywidualnych cech komunikacyjnych, co ze względu na konwencje reklamy jest niezwykle istotne. Są także stosunkowo łatwe w projektowaniu i nie wymagają wysokich nakładów związanych z przygotowaniem planu. Realizacje utrzymane zarówno w tonacji low key jak i high key
centralnych fragmentów fotografii oraz czytelne dla odbiorcy kształtowanie indywidualnej konwencji wizualnej. Eliminuje z pola widzenia wszelkie nieistotne dla przekazu punkty obrazu, pozostawiając jedynie to, co warto zobaczyć. Zwiększa więc siłę dotarcia wiadomości oraz ułatwia manipulację polem i poziomem koncentracji uwagi widza. Fotografie realizowane w technice low key doskonale poddają się reprodukcji. Stwarzają też szansę zarówno na zachowanie spójności przekazu, jak i zachowanie jego indywidualnych cech komunikacyjnych, co ze względu na konwencje reklamy jest niezwykle istotne. Są także stosunkowo łatwe w projektowaniu i nie wymagają wysokich nakładów związanych z przygotowaniem planu. Realizacje utrzymane zarówno w tonacji low key jak i high key
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego