Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ten efekt wzmocnić.
Źródło: L. Mazur, A. Hogg: The Marketing Challenge, op. cit.

Interesujące badanie dotyczące siły różnych marek na rynku europejskim zostało przeprowadzone przez agencję reklamową Young & Rubicam początkowo we Francji, a następnie w pozostałych krajach w latach 19851990.
O sile marki stanowiły takie cechy, kojarzone z nią przez respondentów, jak zasięg rozpowszechniania marki, stopień jej znajomości przez nabywców, dynamizm i, jak to określano, uznanie jej za "najlepszą na danym rynku".
W wyniku tych badań za najsilniejsze marki produktów przemysłowych na rynku europejskim uznano marki przedstawione w tabl. 45.
Wyniki te dotyczyły całości krajów Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów
ten efekt wzmocnić.<br>Źródło: L. Mazur, A. Hogg: The Marketing Challenge, op. cit.<br><br>Interesujące badanie dotyczące siły różnych marek na rynku europejskim zostało przeprowadzone przez agencję reklamową Young &amp; Rubicam początkowo we Francji, a następnie w pozostałych krajach w latach 19851990.<br>O sile marki stanowiły takie cechy, kojarzone z nią przez respondentów, jak zasięg rozpowszechniania marki, stopień jej znajomości przez nabywców, dynamizm i, jak to określano, uznanie jej za "najlepszą na danym rynku".<br>W wyniku tych badań za najsilniejsze marki produktów przemysłowych na rynku europejskim uznano marki przedstawione w tabl. 45.<br>Wyniki te dotyczyły całości krajów Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego