kierunek działań Twojej firmy.<br>Co chcesz osiągnąć?, Z czym to coś było już łączone?, Z czym można by to coś połączyć, żeby otrzymać nowe rozwiązanie?, Co z tego połączenia wynika, jakie konkretne<br>pomysły?<br>1. Stworzyć<br>2. Ulepszyć<br>3. Zmodyfikować<br>4. Pozbyć się<br>Ale gdyby technika bisocjacyjna nie doprowadziła do powstania rewelacyjnego pomysłu, nie trać nadziei! Trzeba cierpliwości, aby wśród setek, a może milionów ewentualnych połączeń wpaść na to, które przyczyni się do powstania zupełnie nie znanej dotąd jakości. Albo trzeba mieć szczęście...<br>Wśród podstawowych mechanizmów twórczości, które wyróżnił amerykański psycholog <name type="person">Sarnoff A. Mednick</>, przypadek odgrywa główną rolę. Zdaniem <name type="person">Mednicka</> najważniejszym mechanizmem