Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ciało tancerza przechodzi symulowany ładunek elektryczny, poruszając bez jego woli kolejne mięśnie. Wygląda to (do złudzenia!), jak gdyby tancerz miał dodatkowe nieznane anatomii stawy albo ciało z plasteliny. Electro przypomina nieco pantomimę i dokonania mimów teatralnych, choć tancerze w ogóle nie grają twarzą.

- Jestem z wykształcenia aktorem, pisałem sztuki pantomimiczne, reżyserowałem je, grałem w teatrze - mówi Steen Koerner, połowa duńskiego duetu. - Zostawiłem to wszystko dla electro. Ten taniec daje dużo większe możliwości, mogę pokazać więcej postaci. Ćwiczę go od 22 lat.
Duńczycy opowiedzieli historię miłości dwóch marionetek. Ich spotkania, kłótnie, rozstania i powroty. Meloniki, drewniane laski i nastrojowe oświetlenie dopełniły efektu
ciało tancerza przechodzi symulowany ładunek elektryczny, poruszając bez jego woli kolejne mięśnie. Wygląda to (do złudzenia!), jak gdyby tancerz miał dodatkowe nieznane anatomii stawy albo ciało z plasteliny. &lt;orig&gt;Electro&lt;/&gt; przypomina nieco pantomimę i dokonania mimów teatralnych, choć tancerze w ogóle nie grają twarzą.<br><br>- Jestem z wykształcenia aktorem, pisałem sztuki pantomimiczne, reżyserowałem je, grałem w teatrze - mówi Steen Koerner, połowa duńskiego duetu. - Zostawiłem to wszystko dla &lt;orig&gt;electro&lt;/&gt;. Ten taniec daje dużo większe możliwości, mogę pokazać więcej postaci. Ćwiczę go od 22 lat.<br>Duńczycy opowiedzieli historię miłości dwóch marionetek. Ich spotkania, kłótnie, rozstania i powroty. Meloniki, drewniane laski i nastrojowe oświetlenie dopełniły efektu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego