Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 46
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
moc rozdzielania życia i śmierci, w swym szaleństwie zmierza niepowstrzymanie do zupełnego nihilizmu.
Andrzej Dziuk tym spektaklem kontynuuje tematy, które zawsze najbardziej go fascynowały: problem życia i śmierci, wyborów, jakich musi dokonywać człowiek, przeciwwagi dobra i zła, losu i fatum, sacrum i profanum. To trudny spektakl, zarówno dla aktorów (w roli tytułowej wystąpił Krzysztof Łakomik), jak i widzów, którzy poprzez ubranie ich w szare, powłóczyste szaty, stają się jakby współuczestnikami szaleństwa rozgrywającego się na scenie. Nieco zbyt długa opowieść chwilami nuży, zatracając napięcie. Niewątpliwym atutem przedstawienia jest muzyka napisana przez trębacza jazzowego Tomasza Stańko z towarzyszeniem . Nagrania dokonano w studiu Polskiego Radia
moc rozdzielania życia i śmierci, w swym szaleństwie zmierza niepowstrzymanie do zupełnego nihilizmu.<br>Andrzej Dziuk tym spektaklem kontynuuje tematy, które zawsze najbardziej go fascynowały: problem życia i śmierci, wyborów, jakich musi dokonywać człowiek, przeciwwagi dobra i zła, losu i fatum, sacrum i profanum. To trudny spektakl, zarówno dla aktorów (w roli tytułowej wystąpił Krzysztof Łakomik), jak i widzów, którzy poprzez ubranie ich w szare, powłóczyste szaty, stają się jakby współuczestnikami szaleństwa rozgrywającego się na scenie. Nieco zbyt długa opowieść chwilami nuży, zatracając napięcie. Niewątpliwym atutem przedstawienia jest muzyka napisana przez trębacza jazzowego Tomasza Stańko z towarzyszeniem &lt;gap&gt;. Nagrania dokonano w studiu Polskiego Radia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego