Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Wystaw - AUMA Ausstellungsund MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - w 1993r. odbyło się w Niemczech 105 ponadregionalnych targów, których powierzchnia wyniosła 5,9mlnm2. Wzięło w nich udział 130tys. wystawców, a zwiedziło je 9,2mln osób. Rozwój targów niemieckich jest przedstawiony na rys.36.
Z rysunku wynika, że w analizowanym okresie liczba wystawców rosła, tylko w 1993r. wzrost ten został zahamowany. Natomiast liczba zwiedzających targi niemieckie w tym okresie wahała się, co przedstawia rys.37.
Strukturę wystawców na targach niemieckich przedstawia rys.38.
Jak widać, dominujące znaczenie na targach organizowanych w Niemczech mają wystawcy z krajów Unii Europejskiej. Jest to ważne z punktu widzenia
Wystaw - AUMA Ausstellungsund MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - w 1993r. odbyło się w Niemczech 105 ponadregionalnych targów, których powierzchnia wyniosła 5,9mlnm2. Wzięło w nich udział 130tys. wystawców, a zwiedziło je 9,2mln osób. Rozwój targów niemieckich jest przedstawiony na rys.36.<br>Z rysunku wynika, że w analizowanym okresie liczba wystawców rosła, tylko w 1993r. wzrost ten został zahamowany. Natomiast liczba zwiedzających targi niemieckie w tym okresie wahała się, co przedstawia rys.37.<br>Strukturę wystawców na targach niemieckich przedstawia rys.38.<br>Jak widać, dominujące znaczenie na targach organizowanych w Niemczech mają wystawcy z krajów Unii Europejskiej. Jest to ważne z punktu widzenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego