Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mogą tworzyć autonomiczną wypowiedź. Uzyskuje się w ten sposób komunikat bardziej pojemny od sloganu, a mniej od tekstu zasadniczego. Jest on czytelny przy niewielkim stopniu koncentracji uwagi, przy zachowaniu właściwego rytmu wizualnego. Prowokuje także do zapoznania się z właściwym tekstem reklamy.
Pozostawianie pytań bez odpowiedzi, jeśli nie jest zabiegiem celowym, rozbija



ciągłość wypowiedzi. Wprowadza też znaczny stopień niejasności i może spowodować rezygnację odbiorcy z dalszego kontaktu z wiadomością. Wbrew pozorom, wiadomość reklamowa jest przekazem, od którego w jego warstwie tekstowej, oczekuje się przede wszystkim sensu, a nawet odniesienia do własnych oczekiwań, jeśli już zdecydujemy się z nią zapoznać. Nierozwiązane dylematy lepiej
mogą tworzyć autonomiczną wypowiedź. Uzyskuje się w ten sposób komunikat bardziej pojemny od sloganu, a mniej od tekstu zasadniczego. Jest on czytelny przy niewielkim stopniu koncentracji uwagi, przy zachowaniu właściwego rytmu wizualnego. Prowokuje także do zapoznania się z właściwym tekstem reklamy. <br>Pozostawianie pytań bez odpowiedzi, jeśli nie jest zabiegiem celowym, rozbija <br>&lt;page nr=166&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=168&gt;<br>ciągłość wypowiedzi. Wprowadza też znaczny stopień niejasności i może spowodować rezygnację odbiorcy z dalszego kontaktu z wiadomością. Wbrew pozorom, wiadomość reklamowa jest przekazem, od którego w jego warstwie tekstowej, oczekuje się przede wszystkim sensu, a nawet odniesienia do własnych oczekiwań, jeśli już zdecydujemy się z nią zapoznać. Nierozwiązane dylematy lepiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego