Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
skutkach, jakie wywołały poprzednie wiadomości, gdy zaczyna się projektować następne.
14. Reklama z reguły nie odnosi się do spraw naprawdę istotnych dla innych. Sprawia to, że początek zawsze jest trudny, ale daje też szansę na przekonywanie.
15. Jeśli odwołujemy się do twardych technik perswazji warto pamiętać, że nie mogą one rozbijać przebiegu komunikacji. Jeśli chcemy kogoś przekonać, nie możemy dopuścić do tego, aby zorientował się, że jest przekonywany.


Część II
WYBRANE ELEMENTY KONSTRUKCJI KOMUNIKATU REKLAMOWEGO

Obraz
Podstawowe decyzje dotyczące budowy wizualnej części komunikatu odnoszą się do dwóch kwestii: po pierwsze do wykorzystania kodu wizualnego do zapisu tych cech obrazu produktu, których
skutkach, jakie wywołały poprzednie wiadomości, gdy zaczyna się projektować następne. <br>14. Reklama z reguły nie odnosi się do spraw naprawdę istotnych dla innych. Sprawia to, że początek zawsze jest trudny, ale daje też szansę na przekonywanie. <br>15. Jeśli odwołujemy się do twardych technik perswazji warto pamiętać, że nie mogą one rozbijać przebiegu komunikacji. Jeśli chcemy kogoś przekonać, nie możemy dopuścić do tego, aby zorientował się, że jest przekonywany. <br>&lt;page nr=138&gt;<br>&lt;page nr=139&gt;<br>Część II<br>&lt;tit&gt;WYBRANE ELEMENTY KONSTRUKCJI KOMUNIKATU REKLAMOWEGO&lt;/&gt;<br>&lt;page nr=140&gt;<br>&lt;tit&gt;Obraz&lt;/&gt;<br>Podstawowe decyzje dotyczące budowy wizualnej części komunikatu odnoszą się do dwóch kwestii: po pierwsze do wykorzystania kodu wizualnego do zapisu tych cech obrazu produktu, których
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego