Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.28 (213)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
al. Jana Pawła II. Najmniej kłopotu sprawi kierowcom rozbiórka nieczynnych od 20 lat wiaduktów na Trasie Toruńskiej. Jedynie przejazdy ciężkich maszyn mogą chwilowo wstrzymywać ruch.

Wiadukt na ul. Żelaznej zostanie rozebrany łącznie z fundamentami. Na wiosnę zamknięta będzie tylko połowa wiaduktu, a samochody pojadą drugą częścią. Tę drogowcy zdemontują po rozbiórce pierwszej i przez ok. 4-5 miesięcy Żelazna będzie nieprzejezdna. Koszt: ok. 10 mln zł.

Wiadukty na ul. Płowieckiej zostaną rozebrane, ale ruch nie będzie wstrzymany. Najpierw zamknięta zostanie część północna (w kierunku Centrum), a samochody w obie strony jeździć będą częścią drugą. Potem na odwrót. Odbudowa zakończy się wiosną
al. Jana Pawła II. Najmniej kłopotu sprawi kierowcom rozbiórka nieczynnych od 20 lat wiaduktów na Trasie Toruńskiej. Jedynie przejazdy ciężkich maszyn mogą chwilowo wstrzymywać ruch.<br><br>Wiadukt na ul. Żelaznej zostanie rozebrany łącznie z fundamentami. Na wiosnę zamknięta będzie tylko połowa wiaduktu, a samochody pojadą drugą częścią. Tę drogowcy zdemontują po rozbiórce pierwszej i przez ok. 4-5 miesięcy Żelazna będzie nieprzejezdna. Koszt: ok. 10 mln zł.<br><br>Wiadukty na ul. Płowieckiej zostaną rozebrane, ale ruch nie będzie wstrzymany. Najpierw zamknięta zostanie część północna (w kierunku Centrum), a samochody w obie strony jeździć będą częścią drugą. Potem na odwrót. Odbudowa zakończy się wiosną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego