Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
osprzętu (rys. 14.5). Z tego względu zapotrzebowanie mocy będzie wynikało z działania jednego z dwóch wymienionych mechanizmów.
W przypadku mechanizmu obrotu nadwozia, w którym układ hydrauliczny jest zasilany przez pompę o stałej wydajności i którego silnik hydrauliczny ma stałą chłonność, największe zapotrzebowanie mocy wystąpi w końcowym etapie fazy rozruchu (rozdział 10). Tego typu mechanizm obrotu charakteryzuje się stałością momentu obrotowego. Wobec tego, chwilowa wartość mocy wykorzystywanej przez omawiany mechanizm może być zapisana w postaci

gdzie M moment obrotowy, rozwijany przez mechanizm obrotu nadwozia, zredukowany na oś obrotu nadwozia, (t) prędkość kątowa nadwozia koparki.
Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą
osprzętu (rys. 14.5). Z tego względu zapotrzebowanie mocy będzie wynikało z działania jednego z dwóch wymienionych mechanizmów.<br>W przypadku mechanizmu obrotu nadwozia, w którym układ hydrauliczny jest zasilany przez pompę o stałej wydajności i którego silnik hydrauliczny ma stałą chłonność, największe zapotrzebowanie mocy wystąpi w końcowym etapie fazy rozruchu (rozdział 10). Tego typu mechanizm obrotu charakteryzuje się stałością momentu obrotowego. Wobec tego, chwilowa wartość mocy wykorzystywanej przez omawiany mechanizm może być zapisana w postaci<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie M moment obrotowy, rozwijany przez mechanizm obrotu nadwozia, zredukowany na oś obrotu nadwozia, (t) prędkość kątowa nadwozia koparki.<br>Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego