Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 20/04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
śmieje się. To nie jest kontemplacja lecz żywiołowy dialog.

Miejsce dla wyobraźni
Nie ma tutaj żadnej jedności choreograficznej, każdy spośród tancerzy prezentuje inny rodzaj tańca. Pomysł - wydawałoby się - karkołomny. Co wspólnego mogą mieć ze sobą hip-hop i break-dance, i flamenco, etniczne tańce murzyńskie i barok? Trudno o większy rozdźwięk. Jednak w "Ogrodzie Io Io Ito Ito" jest miejsce dla każdego. W obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.
Tłem dla wszystkich działań jest wielki ekran. Oto przepływa przez niego pół kobieta, pół
śmieje się. To nie jest kontemplacja lecz żywiołowy dialog.&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Miejsce dla wyobraźni&lt;/&gt;<br>Nie ma tutaj żadnej jedności choreograficznej, każdy spośród tancerzy prezentuje inny rodzaj tańca. Pomysł - wydawałoby się - karkołomny. Co wspólnego mogą mieć ze sobą hip-hop i break-dance, i flamenco, etniczne tańce murzyńskie i barok? Trudno o większy rozdźwięk. Jednak w "Ogrodzie Io Io Ito Ito" jest miejsce dla każdego. W obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.<br>Tłem dla wszystkich działań jest wielki ekran. Oto przepływa przez niego pół kobieta, pół
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego