Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
mieszanką i spadek osiągów. Mimo starań nie udało się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki sposób jazdy zaowocował wzrostem prędkości maksymalnej dla poszczególnych biegów. Zainteresowanych odsyłamy do wykresu nr.2. Teraz III przełożenie pozwalało na rozpędzenie auta do ponad 90 km/h. Również bezwzględna prędkość maksymalna wzrosła z 112 km/h do 116km/h (wartość ta nie ma nic wspólnego z przekłamującymi zazwyczaj wskazaniami prędkościomierzy aut).
Tuning a ekonomika
W cyklu miejskim przed modyfikacją auto spalało około 7 litrów na 100 km. W trakcie układania się
mieszanką i spadek osiągów. Mimo starań nie udało się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki sposób jazdy zaowocował wzrostem prędkości maksymalnej dla poszczególnych biegów. Zainteresowanych odsyłamy do wykresu nr.2. Teraz III przełożenie pozwalało na rozpędzenie auta do ponad 90 km/h. Również bezwzględna prędkość maksymalna wzrosła z 112 km/h do 116km/h (wartość ta nie ma nic wspólnego z przekłamującymi zazwyczaj wskazaniami prędkościomierzy aut).&lt;/&gt; <br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;&lt;orig&gt;Tuning&lt;/&gt; a ekonomika&lt;/&gt; <br>W cyklu miejskim przed modyfikacją auto spalało około 7 litrów na 100 km. W trakcie układania się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego