Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
może nasi lojalni konsumenci nie otrzymują od nas wiele, ale trzeba pamiętać, że zupa w proszku kosztuje 1,50 zł - mówi Monika Jusińska, szefowa marketingu Winiar. Na razie dodatkowa sprzedaż, która jest zasługą członkiń klubu, zaledwie pokrywa koszty jego funkcjonowania. W przyszłości może być oczywiście lepiej.

Swoich najlepszych klientów nie rozpieszcza też producent drewnianych kolejek Brio. Żeby dostać klubową kartę uprawniającą do kilkuprocentowej zniżki z hasłem otwierającym dostęp do internetowej witryny Klubu Brio (z grami i quizami), trzeba jednorazowo wydać na zabawki aż 200 zł.

Internetowych klubów dla dzieci i młodzieży jest coraz więcej. Powody są oczywiste. Dla młodych, zwłaszcza w
może nasi lojalni konsumenci nie otrzymują od nas wiele, ale trzeba pamiętać, że zupa w proszku kosztuje 1,50 zł - mówi Monika Jusińska, szefowa marketingu Winiar. Na razie dodatkowa sprzedaż, która jest zasługą członkiń klubu, zaledwie pokrywa koszty jego funkcjonowania. W przyszłości może być oczywiście lepiej.<br><br>Swoich najlepszych klientów nie rozpieszcza też producent drewnianych kolejek Brio. Żeby dostać klubową kartę uprawniającą do kilkuprocentowej zniżki z hasłem otwierającym dostęp do internetowej witryny Klubu Brio (z grami i quizami), trzeba jednorazowo wydać na zabawki aż 200 zł.<br><br>Internetowych klubów dla dzieci i młodzieży jest coraz więcej. Powody są oczywiste. Dla młodych, zwłaszcza w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego