Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
możliwe jest dzięki posługiwaniu się cechami informacji jako regułami wnioskowania. Proces wnioskowania pozwala na kategoryzowanie cech obiektów oraz zaliczanie ich do określonych klas. Kategorie i pojęcia, będące wynikiem wnioskowania, tworzone są na podstawie zasady równoważności i implikacji. Mechanizmy percepcji mogą być nieuświadamiane oraz nierozpoznawalne. Ich identyfikacja możliwa jest w procesie rozpoznawania cech informacji.
Dostępność kategorii uwarunkowana jest wpływem czynników motywacyjnych. Czynniki te wpływają na szybkość identyfikacji, modyfikują relacje wielkości, decydują o selekcji informacji z tła bodźcowego. Ich najistotniejsza funkcja, w kontekście dostępnych możliwości decyzyjnych, wiąże się z wpływem na selekcję informacji oraz tendencją do umacniania preferencji percepcyjnych wobec określonej klasy informacji
możliwe jest dzięki posługiwaniu się cechami informacji jako regułami wnioskowania. Proces wnioskowania pozwala na kategoryzowanie cech obiektów oraz zaliczanie ich do określonych klas. Kategorie i pojęcia, będące wynikiem wnioskowania, tworzone są na podstawie zasady równoważności i implikacji. Mechanizmy percepcji mogą być nieuświadamiane oraz nierozpoznawalne. Ich identyfikacja możliwa jest w procesie rozpoznawania cech informacji. <br>Dostępność kategorii uwarunkowana jest wpływem czynników motywacyjnych. Czynniki te wpływają na szybkość identyfikacji, modyfikują relacje wielkości, decydują o selekcji informacji z tła bodźcowego. Ich najistotniejsza funkcja, w kontekście dostępnych możliwości decyzyjnych, wiąże się z wpływem na selekcję informacji oraz tendencją do umacniania preferencji percepcyjnych wobec określonej klasy informacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego