Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
kampanię reklamową ("Rama", "Kasia", "Bona", "Planta"). Zdobył już jedną czwartą rynku, a zamierza opanować aż 60 proc. Konkurenci uważają, że nie była to czysta walka. Firmie dano fory, zwalniając ją z podatku. Stać ją więc było na ogromne wydatki na promocję, a także brak troski o krótkoterminowe zyski. Na taką rozrzutność w żadnym razie nie mogą sobie pozwolić jej konkurenci.

Kroku w reklamie Unileverowi próbuje dotrzymać tylko Brzeg, z rozmachem zachwalając "Kamę". Może to robić, bo większość udziałów wykupił amerykański fundusz inwestycyjny Schooner Capital Corporation. Pozostali z wielkiej czwórki - państwowe jeszcze zakłady w Kruszwicy i Warszawie - muszą się tak rządzić, aby
kampanię reklamową ("Rama", "Kasia", "Bona", "Planta"). Zdobył już jedną czwartą rynku, a zamierza opanować aż 60 proc. Konkurenci uważają, że nie była to czysta walka. Firmie dano fory, zwalniając ją z podatku. Stać ją więc było na ogromne wydatki na promocję, a także brak troski o krótkoterminowe zyski. Na taką rozrzutność w żadnym razie nie mogą sobie pozwolić jej konkurenci.<br><br>Kroku w reklamie Unileverowi próbuje dotrzymać tylko Brzeg, z rozmachem zachwalając "Kamę". Może to robić, bo większość udziałów wykupił amerykański fundusz inwestycyjny Schooner Capital Corporation. Pozostali z wielkiej czwórki - państwowe jeszcze zakłady w Kruszwicy i Warszawie - muszą się tak rządzić, aby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego