Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się wywierać wpływ na swe rządy, aby ten przejściowy okres skrócić do minimum.
Sprawą wprowadzenia euro zainteresowały się także organizacje konsumenckie w krajach Unii Europejskiej. Będą one starały się nie dopuścić do tego, aby firmy handlowe i poszczególne punkty sprzedaży detalicznej wykorzystywały tę okazję do podnoszenia cen. Problemem, który już rozważają europejskie sieci handlowe, jest obrona swych marek przed paneuropejskimi markami producentów. Już obecnie sprawę tę analizują francuskie supermarkety. Podobne analizy są prowadzone przez sieci handlowe w Portugalii i Hiszpanii. Zakłada się, że presja cenowa i wyrównywanie się cen między krajami spowodują, że produkty oznakowane markami firm handlowych nie będą już
się wywierać wpływ na swe rządy, aby ten przejściowy okres skrócić do minimum.<br>Sprawą wprowadzenia euro zainteresowały się także organizacje konsumenckie w krajach Unii Europejskiej. Będą one starały się nie dopuścić do tego, aby firmy handlowe i poszczególne punkty sprzedaży detalicznej wykorzystywały tę okazję do podnoszenia cen. Problemem, który już rozważają europejskie sieci handlowe, jest obrona swych marek przed paneuropejskimi markami producentów. Już obecnie sprawę tę analizują francuskie supermarkety. Podobne analizy są prowadzone przez sieci handlowe w Portugalii i Hiszpanii. Zakłada się, że presja cenowa i wyrównywanie się cen między krajami spowodują, że produkty oznakowane markami firm handlowych nie będą już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego