Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
uwzględniały naszych realiów, co zaś spowodowało, że w Polsce z trudem znajdowały nabywców. Natomiast, wbrew oczekiwaniom firm ubezpieczeniowych, wyjątkowo dobrze sprzedawały się polisy z funduszem inwestycyjnym. Mody jednak mają to do siebie, że odchodzą równie szybko, jak się pojawiają.
W drugiej połowie lat 90 przed towarzystwami ubezpieczeniowymi otworzył się nowy rynek grupowych ubezpieczeń na życie, który miał być ważnym elementem przygotowane reformy emerytalnej. Większość zakładów ubezpieczeniowych, które otrzymały licencje ministra finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, swoje plany wiązało z tym segmentem grupowych ubezpieczeń. Firmy te nie inwestowały w sieć sprzedaży, ponieważ liczyły na szybkie zdobycie dużych grup pracowniczych. Jednak wszelkie wyliczenia
uwzględniały naszych realiów, co zaś spowodowało, że w Polsce z trudem znajdowały nabywców. Natomiast, wbrew oczekiwaniom firm ubezpieczeniowych, wyjątkowo dobrze sprzedawały się polisy z funduszem inwestycyjnym. Mody jednak mają to do siebie, że odchodzą równie szybko, jak się pojawiają.<br>W drugiej połowie lat 90 przed towarzystwami ubezpieczeniowymi otworzył się nowy rynek grupowych ubezpieczeń na życie, który miał być ważnym elementem przygotowane reformy emerytalnej. Większość zakładów ubezpieczeniowych, które otrzymały licencje ministra finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, swoje plany wiązało z tym segmentem grupowych ubezpieczeń. Firmy te nie inwestowały w sieć sprzedaży, ponieważ liczyły na szybkie zdobycie dużych grup pracowniczych. Jednak wszelkie wyliczenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego