Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
cen.
Istnienie importu równoległego wynika z dwóch faktów: występowania różnic cenowych takich samych produktów na rynkach krajów UE i swobody przepływu towarów między tymi krajami.
Różnice cenowe wynikają z różnych przyczyn, kształtują je m.in. takie czynniki, jak: różny ogólny poziom cen w poszczególnych krajach, zmiany kursów walutowych, niejednakowa pozycja rynkowa tych samych produktów danego producenta na poszczególnych rynkach, wpływająca na poziom cen detalicznych, sprzedaż tych samych produktów w różnych typach pośrednich ogniw sprzedaży na poszczególnych rynkach, niejednakowy poziom marż i prowizji handlowych płaconych pośrednikom.
W warunkach istniejących jeszcze w niektórych grupach produktów istotnych różnic cenowych miedzy krajami członkowskimi UE, dochodzących
cen.<br>Istnienie importu równoległego wynika z dwóch faktów: występowania różnic cenowych takich samych produktów na rynkach krajów UE i swobody przepływu towarów między tymi krajami.<br>Różnice cenowe wynikają z różnych przyczyn, kształtują je m.in. takie czynniki, jak: różny ogólny poziom cen w poszczególnych krajach, zmiany kursów walutowych, niejednakowa pozycja rynkowa tych samych produktów danego producenta na poszczególnych rynkach, wpływająca na poziom cen detalicznych, sprzedaż tych samych produktów w różnych typach pośrednich ogniw sprzedaży na poszczególnych rynkach, niejednakowy poziom marż i prowizji handlowych płaconych pośrednikom.<br>W warunkach istniejących jeszcze w niektórych grupach produktów istotnych różnic cenowych miedzy krajami członkowskimi UE, dochodzących
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego