Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
firm i dalsze poszukiwanie możliwości obniżki kosztów. Taka sytuacja będzie zagrożeniem zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wskazuje na to wyraźnie badanie, przeprowadzone przez firmę zajmującą się doradztwem gospodarczym - Grand Thornton International. Analizą zostały objęte średnie przedsiębiorstwa we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Firmy te obawiają się wzmożonej konkurencji na rynku. Przykładowo można podać, że 55% firm niemieckich nie dostrzegało pozytywnych efektów wprowadzenia euro. Jednakże z drugiej strony zwracano uwagę na to, że firmy działające w lukach rynkowych, co w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw jest częstym przypadkiem, nie są tak silnie narażone na konkurencję, jak firmy działające w dużej skali
firm i dalsze poszukiwanie możliwości obniżki kosztów. Taka sytuacja będzie zagrożeniem zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wskazuje na to wyraźnie badanie, przeprowadzone przez firmę zajmującą się doradztwem gospodarczym - Grand Thornton International. Analizą zostały objęte średnie przedsiębiorstwa we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Firmy te obawiają się wzmożonej konkurencji na rynku. Przykładowo można podać, że 55% firm niemieckich nie dostrzegało pozytywnych efektów wprowadzenia euro. Jednakże z drugiej strony zwracano uwagę na to, że firmy działające w lukach rynkowych, co w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw jest częstym przypadkiem, nie są tak silnie narażone na konkurencję, jak firmy działające w dużej skali
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego