Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
brane pod uwagę do oceny siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i atrakcyjności rynku decyduje w dużym stopniu istota branży i rynku. Przykładowe czynniki, jakie mogą wystąpić w tego typy analizie przedstawiają rysunki 14 i 15. Pokazują one oddzielnie profil siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i profil atrakcyjności rynku i dopiero ich połączenie (co ukazuje rys.16) pozwala na ocenę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku jego działania.
Należy tu zwrócić uwagę, że w przypadku przedsiębiorstw prowadzących swe działania na wielu rynkach zagranicznych, taka analiza powinna być dokonywana dla każdego z tych rynków. Jednak jest możliwe także traktowanie pewnych grup krajów jako jeden rynek, jeśli cechuje go
brane pod uwagę do oceny siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i atrakcyjności rynku decyduje w dużym stopniu istota branży i rynku. Przykładowe czynniki, jakie mogą wystąpić w tego typy analizie przedstawiają rysunki 14 i 15. Pokazują one oddzielnie profil siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i profil atrakcyjności rynku i dopiero ich połączenie (co ukazuje rys.16) pozwala na ocenę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku jego działania.<br>Należy tu zwrócić uwagę, że w przypadku przedsiębiorstw prowadzących swe działania na wielu rynkach zagranicznych, taka analiza powinna być dokonywana dla każdego z tych rynków. Jednak jest możliwe także traktowanie pewnych grup krajów jako jeden rynek, jeśli cechuje go
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego