Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
to firmy farmaceutyczne straciłyby na tym ok.100mlnUSD rocznie.
Można przypuszczać, że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się różnic cenowych i powstanie korytarz cenowy, czyli przedział cenowy, w którym będą zawarte ceny na te same produkty we wszystkich krajach Europejskiej Unii Monetarnej. Pokazuje to rys.29.
Jak wynika z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez europejski korytarz cenowy. Występowanie transakcji arbitrażowych będzie wyjątkiem.

Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne
to firmy farmaceutyczne straciłyby na tym ok.100mlnUSD rocznie.<br>Można przypuszczać, że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się różnic cenowych i powstanie korytarz cenowy, czyli przedział cenowy, w którym będą zawarte ceny na te same produkty we wszystkich krajach Europejskiej Unii Monetarnej. Pokazuje to rys.29.<br>Jak wynika z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez europejski korytarz cenowy. Występowanie transakcji arbitrażowych będzie wyjątkiem.<br><br>Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego