Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
Tworzą one trzy mocno zintegrowane struktury: podmiotową, działaniową i zasobową. Wybór dowolnego składnika jednej ze struktur, jako obiektu zarządzania jakością, na ogół rodzi potrzebę uwzględnienia kontekstu dwóch pozostałych struktur. W tej sytuacji, wybrany składnik danej struktury konstytuuje obiekt zarządzania jakością jako określoną całość w trójwymiarowej przestrzeni, co poglądowo zilustrowano na rysunku 4.4.
Występujący na tym rysunku elementarny obiekt zarządzania jakością obejmuje działanie o symbolu "6", wykonywane przez jednostkę organizacyjną przedsiębiorstwa o symbolu "2" przy wykorzystaniu zasobu o symbolu "3". W ujęciu kompleksowym, przyjęcie danej jednostki organizacyjnej jako obiektu zarządzania jakością oznacza potrzebę uwzględnienia wszystkich wykonywanych przez nią działań i wykorzystywanych
Tworzą one trzy mocno zintegrowane struktury: podmiotową, działaniową i zasobową. Wybór dowolnego składnika jednej ze struktur, jako obiektu zarządzania jakością, na ogół rodzi potrzebę uwzględnienia kontekstu dwóch pozostałych struktur. W tej sytuacji, wybrany składnik danej struktury konstytuuje obiekt zarządzania jakością jako określoną całość w trójwymiarowej przestrzeni, co poglądowo zilustrowano na rysunku 4.4.<br>Występujący na tym rysunku elementarny obiekt zarządzania jakością obejmuje działanie o symbolu "6", wykonywane przez jednostkę organizacyjną przedsiębiorstwa o symbolu "2" przy wykorzystaniu zasobu o symbolu "3". W ujęciu kompleksowym, przyjęcie danej jednostki organizacyjnej jako obiektu zarządzania jakością oznacza potrzebę uwzględnienia wszystkich wykonywanych przez nią działań i wykorzystywanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego