Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tylko pojedynczy kraj, ale np. także grupę krajów charakteryzujących się podobnymi uwarunkowaniami rynkowymi. Może to być rynek krajów Unii Europejskiej, gdzie od 1993r. wprowadza się zasady jednolitego rynku wewnętrznego. W dalszej części opracowania zostanie dokonana charakterystyka uwarunkowań konkurencyjnych na tym rynku z wykorzystaniem niniejszej metody.
Wspomniane konkurencyjne siły rynkowe to:
- rywalizacja między firmami działającymi w danym sektorze,
- siła oddziaływania dostawców i możliwości wpływania przez nich na działalność przedsiębiorstw w sektorze,
- siła oddziaływania odbiorców i ich siła przetargowa w stosunku do producentów z danego sektora,
- zagrożenia ze strony potencjalnych nowych konkurentów, mogących wejść na dany rynek do określonej branży,
- zagrożenia ze strony
tylko pojedynczy kraj, ale np. także grupę krajów charakteryzujących się podobnymi uwarunkowaniami rynkowymi. Może to być rynek krajów Unii Europejskiej, gdzie od 1993r. wprowadza się zasady jednolitego rynku wewnętrznego. W dalszej części opracowania zostanie dokonana charakterystyka uwarunkowań konkurencyjnych na tym rynku z wykorzystaniem niniejszej metody.<br>Wspomniane konkurencyjne siły rynkowe to:<br>- rywalizacja między firmami działającymi w danym sektorze,<br>- siła oddziaływania dostawców i możliwości wpływania przez nich na działalność przedsiębiorstw w sektorze,<br>- siła oddziaływania odbiorców i ich siła przetargowa w stosunku do producentów z danego sektora,<br>- zagrożenia ze strony potencjalnych nowych konkurentów, mogących wejść na dany rynek do określonej branży,<br>- zagrożenia ze strony
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego