Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
wczesnego odejścia", które zwykle jest definiowane jako zaistnienie faktu storn w okresie 1 roku od zawarcia polisy. Tego typu informacje MON wykorzystywać w pierwszym etapie cyklu życia klient czy po pozyskaniu go jako konsumenta danego produktu lub usługi. W tym przypadku zyskujemy możliwość budowania taryf i sposobów wynagradzania agentów, uwzględniając ryzyko związane z wczesnym odejściem. Podjęte działania prewencyjne w późniejszym okresie przekładają się na zmniejszenie współczynnika storna i pośrednio na minimalizację rezerw związanych z takimi "niewygodnymi" polisami.
LOJALNOŚĆ KLIENTA NADE WSZYSTKO
Okresem, w którym możemy próbować zwiększać wartość klienta i budować jego lojalność, jest tzw. wiek średni. Wśród najbardziej typowych działań
wczesnego odejścia", które zwykle jest definiowane jako zaistnienie faktu storn w okresie 1 roku od zawarcia polisy. Tego typu informacje MON wykorzystywać w pierwszym etapie cyklu życia klient czy po pozyskaniu go jako konsumenta danego produktu lub usługi. W tym przypadku zyskujemy możliwość budowania taryf i sposobów wynagradzania agentów, uwzględniając ryzyko związane z wczesnym odejściem. Podjęte działania prewencyjne w późniejszym okresie przekładają się na zmniejszenie współczynnika storna i pośrednio na minimalizację rezerw związanych z takimi "niewygodnymi" polisami.<br>LOJALNOŚĆ KLIENTA NADE WSZYSTKO<br>Okresem, w którym możemy próbować zwiększać wartość klienta i budować jego lojalność, jest tzw. wiek średni. Wśród najbardziej typowych działań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego