Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wizerunki, respektując dominujące cechy klasy, do której należy produkt, różnią się ich odniesieniem wobec adresata wiadomości. Na przykład, biochemiczna struktura kosmetyku związana jest z jego dostosowaniem do płci użytkownika, co z kolei wpływa na jego związki z innymi ludźmi. Nadmierne ograniczanie wizerunku do podstawowych cech produktu może więc być równie ryzykowne, jak odwoływanie się do cech silnie różnicujących, mających jednak niską istotność dla odbiorcy. Powstaje w związku z tym pytanie, jak tworzyć wizerunek typowy dla klasy produktów, a jednocześnie różniący specyficzny produkt od ofert konkurencji. Odpowiedź leży zarówno w treści tworzonej reprezentacji, jak i w sposobie jej zapisu.
Ponieważ produkt jest
wizerunki, respektując dominujące cechy klasy, do której należy produkt, różnią się ich odniesieniem wobec adresata wiadomości. Na przykład, biochemiczna struktura kosmetyku związana jest z jego dostosowaniem do płci użytkownika, co z kolei wpływa na jego związki z innymi ludźmi. Nadmierne ograniczanie wizerunku do podstawowych cech produktu może więc być równie ryzykowne, jak odwoływanie się do cech silnie różnicujących, mających jednak niską istotność dla odbiorcy. Powstaje w związku z tym pytanie, jak tworzyć wizerunek typowy dla klasy produktów, a jednocześnie różniący specyficzny produkt od ofert konkurencji. Odpowiedź leży zarówno w treści tworzonej reprezentacji, jak i w sposobie jej zapisu. <br>Ponieważ produkt jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego