Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem percepcji komunikatów oraz wywołaniem interpretacji o charakterze wartościującym.
Następstwa komunikacji oznaczają wpływ wytworzonych ocen oraz ustosunkowań na postawę wobec głównego desygnatu całej kampanii - a więc produktu lub marki. O ile zapis pełnej argumentacji odnoszącej się do produktu jest w początkowym etapie ryzykowny ze względu na możliwość przekroczenia pojemności komunikatu oraz osłabienia jego dotarcia o tyle w fazie informacyjnej kampanii staje się głównym elementem wiadomości. Syd Field, scenarzysta amerykański uznawany za klasyka, opisując motywację działań głównego bohatera filmu, określa ją następująco:
1, bohater wchodzi w interakcję z innymi postaciami istotnymi dla akcji;
2
kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem percepcji komunikatów oraz wywołaniem interpretacji o charakterze wartościującym. <br>Następstwa komunikacji oznaczają wpływ wytworzonych ocen oraz ustosunkowań na postawę wobec głównego desygnatu całej kampanii - a więc produktu lub marki. O ile zapis pełnej argumentacji odnoszącej się do produktu jest w początkowym etapie ryzykowny ze względu na możliwość przekroczenia pojemności komunikatu oraz osłabienia jego dotarcia o tyle w fazie informacyjnej kampanii staje się głównym elementem wiadomości. Syd Field, scenarzysta amerykański uznawany za klasyka, opisując motywację działań głównego bohatera filmu, określa ją następująco:<br> 1, bohater wchodzi w interakcję z innymi postaciami istotnymi dla akcji; <br>2
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego